”Ei Scheiße, Scheiße, Scheiße..” kirosin itsekseni koko ajan pukiessani jotain sopivampaa päälle. Enhän minä nyt sen edessä voisi olla pelkällä topilla ja alushousuilla. Tuskin sillä mitään tärkeää asiaa olisi, mutta kumminkin olisi syytä näyttää edustavalta. Vai eikö teistäkin?

Saavuin alas ja rymistelin suoraan takaovelle. Avasin sen sellaisella voimalla, että ovi oli kolahtaa jätkän otsaan.
”Oho, varo vähän!” Tom huudahti hiljaa. Mumisin jotain epämääräistä ja seistä tökötin paikallani näyttäen tyhmältä. Tom ei sanonut mitään, katseli vain minua hiljaa. Minulle tuli kiusaantunut olo pojan tuijottelusta ja puuskahdin:
”Mitä vi*tua sä oikee aattelit? Ne kivet ois voinu lentää vaik sisään tai jotai..”
”Jaa että pikku kivet hajottaa ikkunan? Enpä oo ennen moista kuullu..” Tom sanoi ja loi minuun sen ihanan tyttöjeniskuhymynsä. Käänsin katseeni ja yritin unohtaa koko asian. Mä en voisi flirttailla sen kanssa, eikä puhettakaan siitä että mä tekisin jotain muuta. Ja yleensä kaikki sen katseen vangiksi jäävät saa tuntea Tomin huulet omillaan. Niin ihanaa kuin se olisin, mut mä en voinut.
”Saanko tulla sisälle?” Tom kysyi ja minä hölmönä ja ihastuneena laskin pojan ohitseni sisälle..

”Mennään mun huoneeseen, ettei herätetä Aliciaa..” kuiskasin Tomille joka nyökkäsi. Lähdimme kulkemaan portaita ylös ja tunsin Tomin katseen koko ajan itsessäni. Mutta enhän mä voinu sitä käskee lopettamaan, vai voisinko? Ei mulla pokka riittäisi, mutta kun ajattelin erästä eläämäkin tärkeämpää ihmistä Suomessa, tunsin syyllisyyden tunteen sydämessäni. Avasin huoneeni oven ja napsautin valot päälle. Tom tuli perässäni sulkien oven.
”Näin on paljon.. tunnelmallisempaa” Tom kuiskasi ja napsautti valot pois. Käänsin katseeni jätkää kohti aikeissani sanoa jotain, mutta Tom oli nopeampi. Tunsin hänen huulensa omillani ja ennen kuin huomasinkaan, oli aamu ehtinyt jo valjeta.

Hieroin silmiäni ja nousin istumaan. Kauhu valtasi minut kun vilkaisin alas. Paljasta vartaloani peitti vain peitto ja vieressäni nukkui sikeää unta Tom. Valahdin kalpeaksi ja tunsin pyörtyväni. Miten mä pystyin tekemään tän sille? Herätin Tomin hiukan kovakouraisesti heti sen jälkeen kun olin saanut puettua. Poika heräsi ja nähdessään minut hän hymyili taas sitä ihanaa hymyä. Sitä, mihin minä olin jo kerran langennut.
”Sun pitää mennä. Pue päälle ja mene” sanoin Tomille ilkeästi ja heitin vaatteet pojan viereen.
”Mä odotan ulkopuolella.” sanoin ja kiirehdin ovesta ulos jättäen hölmistyneen Tomin istumaan alasti sängylleni..

Työnsin Tomin ulos ovesta varsin kovakouraisesti. Tom yritti vielä kerran suudella minua mutta työnsin hänet kauemmaksi.
”Tästä ei sit sanaakaan. Kellekkään” tokaisin ja suljin oven perässäni. Tom jäi katsomaan perääni mutta pian päätään pyöritellen lähti menemään. Valahdin lattialle ja itkin katkeria kyyneliä. Etsin kaulakoruni paidan alta ja suikkasin suukon ketjussa roikkuvaan sormukseen.
”Mä oon ihan hemmetin pahoillani” kuiskasin suomeksi ja kyynelsilmin sormukselle.